Frizbie - en Rottistjejs vardag

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Annette - 3 juni 2010 11:29


Ja, man går ju nu mot sitt livs andra sommar.. Det är inte utan att man blir lite påverkad av värmen. Tempot när jag tränar dagtid (några av kurserna har varit vid lunchtid på klubben och det har varit vaaaaaarmt) då är man liiite seg. Men jag kämpar på. Matte lackar ju ur om man visar full fokus på tex en fläck som lucktar KANON på träningsplanen, i stället för att ha fokus på henne.. Hm då blev man lördags raskt uppbunden vid en STOLPE!? Där jag fick stå och se snopen ut... hm...

På söndagen så var det förberedande tävlingslyd kurs och den var lite senare på eftermiddagen då det var svalare och med färskt minne från att jag åkte på "stolpen" dagen innan så gjorde jag matte ÖÖÖÖVERLYCKLIG då jag faktiskt ganska raskt lade mig ner under gång vid mattes sida o låg lydigt kvar när hon gick!! OJ JÖSSES!! Så glad hon blev... for rund med favooo leksaken o lekte i glädjeyra.. Sen gick hoppet, budföringen o delar av aporteringen av bara farten.. jajaaa... ibland får man bjuda lite på sig...

Nääee nu ska jag inta sköna soffan i trädgården..

Ha det... Frissan...


  

Ovido - Quiz & Flashcards