Frizbie - en Rottistjejs vardag

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Annette - 1 juni 2010 12:43

Tjena!

Den här bloggen kommer handla om mig och även lite om min matte.. Jag är en rottis tjej på snart 15 mån. Kommer tillsammans med ett gäng urfina (som jag) rottisar ur F-kullen, från Degerfors och Migitts kennel.

Vi blev 9 st valpar i kullen varav vi tjejer dominerade.. blev bara 2 st grabbar. Vår uppfödare Gittan är världens bästa och fixar med valpträffar, träningshelger och en massa annat mys.

Jag har hunnit med några spårkurser, prova på sök, unghundskurs och nu är jag med (min matte är ganska på om saker och ting och har tänkt att jag kommer nog att bli något STORT) på en allmänlyd kurs och en förberedande tävlingslyd.

Oj.. nu måste jag ut tydligen... be right back!

kram så länge...

Ps: Ambra... ska försöka lägga in PINNAR :)

kram

Frizbie

Ovido - Quiz & Flashcards