Frizbie - en Rottistjejs vardag

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Matte på diet igen......

Av Annette - 29 juli 2010 11:57

Man hinner bara komma hem från mitt "träningsläger" så är det dags för ett nytt! Eller denna gång var det matte som fick något stressat   i blicken när bilderna från Kosta lägret började trilla in...! - VA HUUR MKT lägger kameran på igentligen i kg!! (väste matte när Facebook bilder från lägret kom från de andra deltagarna).

Hmmm.. nästa morgon fick man hasa sig ur sängen tidigt för matte for runt och letade djuuuuupt o låångt in i garderoben efter löparskorna. Och ut i spåret bar det.

Hurra tänkte jag nu blir det lek o kul (har ju härliga minnesbilder av när hon leker loss på planen, som nedan på Kosta)

  

Men ICKE   det blev ett bryskt -NEJ när jag samtidigt som matte började springa i spåret började bita och dra i kopplet.. gulp.. nej det var till att foga sig och springa på bredvid.. gick ganska bra.. ska villigt säga att hon springer inte dödsfort min matte....fniss!

Men nu har vi sprungit varje morgon denna veckan och nu går det lite snabbare.

Hon är i alla fall jäkligt nöjd när vi kommer hem...

  

(precis hemkomna efter en tur i löparspåret).

I eftermiddag blir det ev ett skogspår för mig, ska bli kul!

Hej hopp

Frissan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette - 16 april 2012 06:57

Dottern är med pojkvännen och familj på Cypern under påsklovet. Mmm vissa har det bra   nä det unnar jag henne. Men något Cypern väder var det INTE i lör... oj oj. Det hade ju fullkomligt VRÄKT ner snö under fre kvällen och hela natten. Tung blöt s...

Av Annette - 15 april 2012 08:18

I fredags träffades träningsgruppen tidigt innan alla skulle till sina jobb, för att spåra. Vi hade inte sol men det var lagom varmt ute. Tyckte dock inte Susanne M som klagade på att det var kall. Jätte konstig med tanke på vilket tempo hon alltid...

Av Annette - 11 april 2012 20:53

På långfredagen så åkte jag ner till familjen i Norrköping och blev direkt magsjuk och feber  . Trist så det blev ingen  påskmat för mig, blev till att vara utan mat ha ha men kan ju vara bra. Tog mig hemåt på sönkvällen med riktigt högfeber så jag v...

Av Annette - 11 april 2012 20:34

Ibland är det ju inte lätt att få tiden att räcka till för allt. Men det gäller att passa på att smyga in träningen lite här och var. Nu är vi ju en träningsgrupp så det är oftast någon som är på med att påminna. Fjärren (som fortf har varit på när...

Av Annette - 10 april 2012 18:58

Oj vad vi ser fram emot det man lyckas boka för Nina Svartberg, ja naturligtvis även om man lyckas få med Kent hennes man på samma gång. Det första året jag åkte så var Frissan knappt ett år och jag halkade med på grund av en avbokning, då hade vi Ni...

Ovido - Quiz & Flashcards