Frizbie - en Rottistjejs vardag

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Annette - 5 juli 2010 13:10

Nu har jag kommit på hur jag ska få simmar kompisen Ambra att inte simma så långt (för det gillar inte jag).. Jo jag simmar ut och hämtar henne (detta är då när Ambra har linan på sig för att inte simma iväg för långt)

  

Så jag tar bara tag i linan och drar in henne.. blir nästan rädd när jag tänker på hur jag har lösningar på allt   .


SPÅR: Matte hade med sig spårryggan det såg jag. Så jag blev inte förvånad när jag fick selen på mig och vi gick i väg i skogen. Lite varmt var det nog tyckte jag, men jag plockade upp spåret och klev iväg (betydligt långsammare än vanligt men dock lugnt och säkert). Tog första första aporten och första vinkeln utan problem och även andra aporten, gick förbi andra vinkeln så jag fick gå tillbaka, blev att jag sneddade så där hade vi kunnat missa en aport OM det legat någon där, men det gjorde det inte. Sen rullade det på om än lite lojt till sista slut aporten. Summa av kardemumma, bra jobbat i värmen.


  

(här med slutaporten innan min "slut o belönings räv togs fram)

Frissan

Ovido - Quiz & Flashcards