Frizbie - en Rottistjejs vardag

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Annette - 7 september 2010 08:22

Hej!

Jag är nästan alltid med min matte. Får faktiskt vara med på jobbet (inte då hon går kväll då är jag helst hemma). Har så många favoriter där på jobbet! Tycker väääldigt mycket om alla i köket. Inte för att jag får vara där (mattes kontor är i källaren, där får jag var med) inte heller för att de ger mig en massa mat (det får de inte för min matte   .. tror mycket är att de luktar så jäääkla gott...

Här nedan är en och jag... hon är köksmästare och heter Noomi... så myyysig..

  

Finns så många andra också, det finns en liten smal goding som

både är artist och går hov... han är snäll... när jag väl får han i

mysartagen (inte så svårt.. han lägger sig gärna på golvet för att få

mysa med mig.. -bara för han vill ha rast säger matte, men jag vet

bättre. Ibland lägger  jag mig på honom (som ovan med Noomi) och

då kommer han inte loss... ha ha.. väger mindre än mig den där godingen..

Frissan

Ovido - Quiz & Flashcards